Van het bestuur

Bestuurstafel (3)

Kampioenschap
De komende weken gaat het er dan echt om spannen voor ons 1e en 2e. Zaterdag 3 maart kan het 2e kampioen worden bij HKC (zij hebben nog twee punten nodig) en op zaterdag 10 maart kan het 1e kampioen worden in onze eigen sporthal Strijp (inmiddels de officiële naam) om 19.10 uur. Wel moet er dan eerst nog gewonnen worden bij Tjoba op 3 maart, wat zeker niet een eenvoudige klus zal zijn. Uiteraard zijn supporters hierbij heel belangrijk en ik wil iedereen dan ook van harte uitnodigen voor deze wedstrijden.

Bel clubhuis Karel Martelweg
Bij deze een oproep aan de leden met de vraag wie weet waar de bel, die heel wat jaren aan de Karel Martelweg achter de bar hing, is gebleven. Als ik goed ben geïnformeerd is die door één van de leden mee naar huis genomen. Wie heeft die bel???

Accommodatie
Wat nu nog spannend is is of het kunstgrasveld op tijd klaar is. Dit is afhankelijk van het weer en dat heeft tot nu toe in 2012 niet echt meegewerkt. In principe willen we na de zaal op ons nieuwe veld gaan trainen en spelen. Het trainingsschema staat al op de site. Omdat nog niet zeker is of alles op tijd klaar is zullen we eventuele veranderingen communiceren via de trainers en de site. Dus houdt deze in de gaten. Graag had ik hier al een datum voor de opening van onze accommodatie willen vermelden, maar die houden jullie nog steeds tegoed. Eerst zeker weten wanneer de het kunstgras klaar is. Planning is en blijft april 2012. Als de datum bekend is zal die in ieder geval op onze website worden gepubliceerd.

Financiën
Als bestuur maken we onze zeker ook zorgen over de financiën van onze club. Omdat de uitgaven alsmaar stijgen is het zeker van belang om steeds meer aandacht aan extra inkomsten te geven.
Daarom:
 
Denken jullie aan de vlooienmarkt?

  • Eerste voorwaarde voor een goede vlooienmarkt is veel en goede spullen,
  • tweede voorwaarde is veel vrijwilligers en
  • derde voorwaarde is veel kopers.

Dit alles bij voorkeur bij een mooi zonnetje. De eerste en tweede voorwaarde moeten door jullie als leden worden ingevuld en bij de derde spelen jullie (bijvoorbeeld met mond op mondreclame en het rondbrengen van folders) ook een grote rol. Dus ACTIE!!!!

En ook reclameborden kunnen we nog volop kwijt.
Ik weet dat een aantal leden bezig is met werving, maar dat kunnen er veel meer zijn. Dus ook hier zie ik graag dat we dit met z’n allen als uitdaging oppakken en streven naar minimaal 20 reclameborden.

17 maart
Uiteraard is het dan vlooienmarkt, maar op diezelfde dag willen we ook afscheid nemen van onze oude accommodatie. Houdt deze dag dus in ieder geval vrij. Berichtgeving hierover volgt ook op onze website.

Vacatures
Het invullen van de lopende vacatures (vlooienmarktcommissie, redactie, G-korfbalcommissie en trainers, voorzitter TC, voorzitter vereniging) loopt moeizaam. Ondanks dat we al een aantal leden hebben benaderd zijn we eigenlijk niet veel opgeschoten. Mijn vraag
is om toch nog eens na te denken of je je toch niet voor één van deze functies wilt inzetten. Je hoeft niet te wachten tot je wordt gevraagd. Dus bel, mail of spreek één van de bestuursleden aan.

Wim Slot
 
Archief
Mei 2015 (1)
December 2014 (2)
November 2014 (1)
Oktober 2014 (1)
Augustus 2014 (1)
Maart 2014 (1)
November 2013 (1)
Oktober 2013 (1)
Augustus 2013 (1)
Juni 2013 (1)
Maart 2013 (1)
Februari 2013 (1)
December 2012 (1)
Oktober 2012 (1)
April 2012 (1)
Maart 2012 (1)
Februari 2012 (2)
Januari 2012 (1)